نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جون

بازم شعر بازم شعر شعرای دیروز مامان جونیم واسه من

1391/2/8 23:10
496 بازدید
اشتراک گذاری

١

٢

٣

مامانی بزن بریم به بازی ١    ٢     ٣     حالا    تاب   تاب   عباسی   خدا   منو   نندازی

چرخ    چرخ    عباسی  

چرخ  چرخ

خدا جون      یه دنیا     یه دنیا و یه مامان   یه مامان و  یه دختر 

 

 

   چرخ چرخ یه دنیا      دوست   دارم مامان جون 

دوست دارم نازنین

دوست دارم دخترم

 

 

نازنین     باید بخندی            همیشه باید بخندی      دخترم باید بخنده  

عسلم   باید   بخنده   تا دنیا   باهاش بخنده 

 

 

بلند بلند بخنده     نازنین       باید    بخنده 

چرخ چرخ عباسی دوست دارم مامان جون


دلم میخواد           نگات کنم     نازت کنم    بوست   کنم     بغلت کنم  مامان جون  

اخه   دوست دارم  مامان جون 

 

 دخترمی   عسلمی    کفترمی     جگرمی 

   اخه  دوست دارم مامان جون  

  دوست دارم نازنین  دخترمی عسلمی


خلاصشو مامانم نوشته ها  تا شما خسته نشین میخواین بخونین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
20 اسفند 90 14:18
تاب تاب عباسي خدا نازي رو نندازي اگه ميخواي بندازي بغل ماماني بندازي شعر ماماني هم خيلي نازه

تاب تاب عباسی مرسی