نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین جون

واکسن زدم اوخ اوخ درد میکنه

1391/2/9 9:15
353 بازدید
اشتراک گذاری

باز نازنین همه نوشته هارو پاک کرد دیروز رفتیم درمونگاه واکسن زدیم تا ساعت 1 اینقد بازی کردم خندیدم از 1 همش گریه کردم همش گریه اخه پام درد میکنه دیشبم همش تب میکردم مامانم میگه شب سخته بود اونقد که باباییم نرفته مسجد موند خونه کمک مامانی امروز کلی گریه کردم از ساعت 6 بیادر شدم یه اتفاق بدی هم افتاد ساعت نزدیکای 8 یهو من و مامنم افتادیم رو میز وسط مبلامون میزم شکست مامانم افتاد روش همه پاش خونی شده از چند جا پاش درد میکنه تازه منم یه جای پام زخمی شده اما خب خدارو شکر خوبیم مامانم میگه مامان که میشی باید خیلی صبور باشی چیزی بهم نمیگه میدونه واکسن زدم درد دارم همش غر میزنم نمیتونم راه برم چه واکسن سختیه خیلی درد داره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
6 اردیبهشت 91 9:58
واي مامان جوني خوبيد؟؟؟ چيزي تون نشد كه؟؟
خدا بهتون رحم كرد واقعا تصورش وحشتناكه نازي جون كه طوريش نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوبیم خدارو شکر فقط مامان نازنین یکم کمرش و پاهاش درد گرفته خارو شکر نانزنین جون چیزیش نشده همینجوری هم با واکسنش نمیتونه راه بره خدا رحم کرد بهمون
ilijoon
6 اردیبهشت 91 9:59
آفرين به اين مامان جون صبور به افتخارش هورااااااااااااا


اره افرین به همه مامانا هورااااااا
هدیه جووووووووووووووون
6 اردیبهشت 91 20:15
سلام خدا بهتون رحم کرده ماشالااااا به این شیطونک