نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جون

اینم یکَم از شعرای مامانی موقع بازی

1391/2/8 23:10
554 بازدید
اشتراک گذاری

یکی  یه دونه    دختر ِ من    لوس و ناز نازی   دختر ِ من  

یکی یه دونه      عروسک ِ خونه       گل و گلدونه      نازو و دُردونه       جوجه خونه     جیک جیک میکنه     شلوغ میکنه

عسل دونه    جیگر دونه    نازدونه     دختر مامان  دختر بابا    شیطون بلا   تند و ناقلا  یکی یه دونه    بَلا طلا  عسل طلا    جیگر طلا 

***

اهای یکی یه دونه    اهای عزیز خونه     اهای گرمی خونه     اهای قشنگ مامان     اهای عزیز بابا    اهای دُردونه من      اهای فدات بشم من     اهای عزیز مادر     اهای انیس مادر     اهای مونس مادر   اهای  جوجه قشنگم      مامان دوسِت میداره      خیــــــــــلی دوسِــــــــت میداره     برات قصه میخونه     برات اواز میخونه 

***

یه دختر ِ  بلا داریم     یه دختر طلا داریم     یه دختر عسل داریم     یه جوجه قشنگ داریم 

با دستای کوچولو    با چشمای مهربو  ن      جوجه ما 1 سالشه  نه بابا کی گفت 1 سالشه؟ 1 ساله و 4 ماهشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilijoon
18 اسفند 90 9:28
سلام ناناز چرا اسم ايليا جون رو تو لينك دوستات نذاشتي؟ مگه باهاش دوست نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش به حالت كه مامانت انقدر دوستت داره من وايليا جون هم خيلي دوستت داريم
ايليا جون ميگه چون من عينك دارم براي دوستم بايد شكل عينكي رو بذاري خودش شكلك رو انتخاب كرده

سلام
اخه ایلیا جون ما میزنیم رو وبسایت شما میزنه صفحه ای پیدا نشد ما چه جوری لینکت کنیم مامانم میگه حتما ادرس اشتباه شده اصلاحش کنین ماهم بیایم وبتون بعدم لینک کنیم دیگه
ilijoon
18 اسفند 90 20:08
آدرس وب ilijoon.niniweblog.com
بين حروف نبايد فاصله بذاريد با عنوان ايليا جون بزرگ مرد كوچك دوباره تلاش كن ان شاالله موفق ميشي
دوستتون دارم

سلام اومدیم با مامانم دیدیمت ایلیا جون خیلی نازی ماشا...راستی مامانم میگه ادرسی که تو قسمت سایت گذاشتین درست نیست باید اصلاحش کنید ولی از این ادرس جدید تونستیم بیایم و لینکم شدی

مامان ریحانه جون
19 اسفند 90 0:33
ماشاالله .. ما مامان ها استعداد خوبی تو شعر گفتن داریم...



هوراااااااااااا واسه همه مامانا

ilijoon
19 اسفند 90 7:28
سلام گل دخملي صبح زيبات بخير ممنون از اينكه لينكم كردي بازم پيشم بيا دوستت دارم

سلام میایم حتما دیگه باهم دوست شدیم ..
ilijoon
19 اسفند 90 9:18
سلام جيگري چرا ماماني شعرهاي جديد برات نميگه؟؟؟؟

گفته مامانم ایلیا جون اما من شیطونم نمیزارم مامانم بشینه پا سیستمش زودیم که بیدار میشم یا دلم میخواد برم بیرون یا بشینم جای مامانی هی موسشو جابه جا کنم هی بزنم رو کلیدا مثلا دارم تایپ میکنم از وقتیم میبینم مامانم بیشتر تو وبم مینویسه دلم میخواد خودمم بنویسم دوس دارم اخه شیطونم بلام اخه
ilijoon
20 اسفند 90 14:20
مامان جون هنر گل دخملمون رو دست كم ميگيره نمي دونه دخملمون ميتونه كمكش كنه تايپ كنه

اره پس چی همه کار بلدم