نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نازنین جون

برای دخترم شیرینم.دلبندم.میبوسمت میبویمت جان مادر

1391/9/27 18:14
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

.تو را سخت میان اغوشم میفشارم..دوستت دارم..

تنت داغ و تبدار  و بیمار ..

و من بغض دارم..بغض  ِپنهان..

میبویمت ..میبوسمت..مینوشمت...

چه شیرین است لبهایت

میدانی ؟عشق تو شیرین است زیبایم..

عشق تو داغ  است  گرم است مهربانم..نازنینم..

عشق تو ناب است ماه و مهتابم..

عشق  تو پاک است ..شیرین تر از جانم..

دلم میان سینه میتپد برایت

میزند با شوق و من هرلحطه با تو در اسمانم..نازنینم..

میدانی..اخر؟ ..فراوان دوستت دارم.

مثل عکس ماه درآب.. مثل حوض ماهی..مثل ..موج ِ دریا..

نه فراوانتر..  دوستت دارم..

چنان سخت بیماری جان مادر ...

براشفتم ..نخوابیدم..و بربالینت بیدارم ..بیدار و هراسانم..

و با هر ناله ات با ترس میپرم از جا..ن

یمه های شب باهر صدایت میپرم ازخواب ..در اغوشم چنان میگیرمت سخت..نفسهایت..تند..و نامنظم..تنت گرم و تبدار..و من باخود میاندیشم..بی تو هیچم..بی تو صفرم..بی تومیمیرم جان ِ مادر..دخترم..دلبندم..مهتابم ..شیرینم...نازنینم..

دوستت دارم..مثل عکس ماه در آب..

من به کوه..دریا..به اسمان..به عشق  قسم..بی تومیمیرم..میدانم..میدانم..و

این برایم چه شیرین است میان اغوشم..تن تبدارت..به سردی میگراید..و من چنان سرشارم از شوق.. جان ِ مادر..چنان خوشحالم جان ِ مادر..

تو مهرو ماه منی..مهتاب منی..

دختر منی..دردانه منی..نیلوفر منی....باغ و باران منی..

دوستت دارم جانِ مادر....دوستت دارم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره زندگی
15 آذر 91 23:10
چی بگم از محبت بی پایان مادر به فرزند خدا براتون حفظش کنه
ستاره زندگی
25 آذر 91 18:16


مرسی مامانی مهربون