نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نازنین جون

امروز نازنین با غر غر بیدار شده مثل خیلی روزا

1391/9/28 13:31
384 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3 شنبه اس وروجک بانوی ما خیلی غر میزنهقلب البته الان ارومتره  داره با عروسکاش بازی میکنه مامان سادات امروز زودتر بلندشدو یه کاستر  یه  فرنی خوشمزه واسه جیگر بانوی گرسنه درست کرد روش رو هم کلی تزیینات انجام داد عکسهای ادمک و البته با کاکایو و چیزای دیگه جاتون خالی خیلی خوشمزه بود بفرمایین بازم داریمقلب

اول  مامانی نازنین و بقلش کرده میخونه لالا لالایی غر غر میکنه نازنین دختر قلب..لالالالایی چشماش چه نازه دختره نازم

نازنینم تکرار میکنه میگه غ ُ غُ می اونهخوشمزهاما یه حالی میکنه نگو وقتی بقله مامانیه و واسش لالایی میخونه مامان جون خب دخترمون دلش میخواد شعر  بخونهقلب

دوماینکه با هم نشستیم جلوی بخاری دو تا فنجون چای به دست و خوردیم

دیگه اینکه نازنین  به خودش میگه نانیقلبخوشگله هاقلب

روسری میزاره رو سرش کلی بازی میکنه  عروسکاشو بقل میگنه

 سوم اینکه یه گوسفندم داره  خیلی بزرگه زهرا جون ِ خاله جون  واسش اورده بهش میگه گوتند خیلی دوسش داره همش باهاش بازی میکنه بع بع هم میکنه

چهارم اینکه رفته بودیم روضه  البته دیر اومده بود بهش میگفتم نازنین بریم مامان تموم شده میگفت نه اینجا در در منهیپنوتیزممن در در هیپنوتیزمحاضر نبود بیاد که بریمماچفدات بشه مامان جیگرم..

 

اینم یه عکس ماله خیلی قبلنا  که کوچولو بودم جیگر بودم ناز بودم عسل بودم

ااااااا چی دیدی مامانی ؟خب دوربین و دیدی؟قربون چشات بره مادرماچ

اخی یادش بخیر این لباست قلبمامانی خیلی دوسش داشت خیلی بهت میومد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
28 دی 91 0:44
قربونت برم چه عكس نازي فداي چشماي قشنگت دوستت دارم عزيزم


خاله جونی خیلی مهربونی خیلی