نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جون

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضون

1391/5/18 15:18
211 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با مامان جون ساداتم رفتیم مسجد هرچن خیلی شیطونی کردم اما چادر سفیدم و سرم

کردم و رفتم مسجد هی میرفتم کنار بچه ها میشستم و نیگاشون میکردم البته مامانی  با بابایی شرط کرد تا نصف دعای جوشن کبیر پیش بابایی باشم بعدشم پیش مامانی اخه مامانی نمیخواست بریم میگفت من شیطونی میکنم  ساعت 4 برگشتیم خونه اصلا هم نخوابیدم  تو مسجد  سحری هم همونجا خوردیم زرشک پلو با مرغ و سبزی خوردن   حسابی دیشب  احیا گرفتم تازه قران هم رو سرم گذاشتم..الانم لالا کردم یعنی تازه لالا کردم

صبحی همش گریه میکردم مامانیم متوجه نشد چرا  یهو با جیغ بیدار میشدم  گریه ام بند نمیومد ..مامان جونم فکر میکنم به خاطر شیرینکاریهام تو مسجد بوده

راستی احیا دیشبتون قبول  موقع سحری هم جاتون خالی بود هرچند من یکی دو لقمه کوچولو خوردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ilijoon
18 مرداد 91 15:04
آفرين به دخملي قشنگم قبول باشه عزيزم


مرسی خاله جونی شیطونیام قبول باشه ؟
ilijoon
18 مرداد 91 15:04
امان از دست ماماني
شما كه خانومي كي شيطوني كردي؟


اره امان از دست مامانی من که دیشب نمیزاشت هرجا دوست دارم برم
ilijoon
18 مرداد 91 15:05
خوابهاي خوب ببيني عزيزم


ممنون خاله جون مهربون
ilijoon
18 مرداد 91 15:05
سحري هم نوش جونت جيگر


جاتون خالی بود
ilijoon
18 مرداد 91 15:08
التماس دعا داريم نماز وروزه هاتون قبول باشه ما رو هم تو دعاهاتون به ياد داشته باشيد


ممنون عزیز همیشه مهربون شما مارو دعا کنید
کسرا کوچولو
18 مرداد 91 15:09
سلام نازنین جون چه دختر خشملی چه وبلاگ نازی پیش ما هم بیا خانوم کوچولو


سلام مرسی که اومدین چشم الان میایم
نایسل جون
18 مرداد 91 17:48
قبول باشه عزیزممم



مرسی از شما هم قبول باشه


نایسل جون
18 مرداد 91 17:49
میسی توهم التماس دعا


ممنونم نایسل جان
نایسل جون
19 مرداد 91 0:33



::


ریحانه جون
23 مرداد 91 12:33
قبول باشه نازنین جون... برای همه دعا کن همیشه



ممنونم ریحانه جونم خوشحالم که اینجایی و اومدی وبم
نایسل جون
23 مرداد 91 21:45
are azizamm kheli sakhte


اره خیلی سخته..
ilijoon
24 مرداد 91 14:15
ممنون نازنينم كه منو جزو دوستاي خوبت ميدونيد واينهمه به ما لطف داريد شما هم جزو بهترين دوستهاي من هستيد


خواهش میکنم ماممانی خوب و ایلیا جون
ilijoon
24 مرداد 91 14:21
ممنون عزيزم كه اينهمه به ما لطف داريد وبا نظرات قشنگتون وبمونو زيبا ميكنيد


ما هم ممنونیم که میاین وبمون