نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نازنین جون

موهامو کوتاه کرد مامانی امروز

1391/5/16 15:01
247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم با مامانی جون حموم کلی بازی کردم کلی گریه کردم وقتی مامانی خواست موهامو بشوره تازه اخرش مامانی با خودش کنار و اومد در اثر شیطونیهای من و اینکه چند وقته نمیزارم مامان موهامو شونه کنه و همش فر و فر و فر اخرش موهامو کوتاه کرد

ولی خیلی موهام خوشگل شده بودا دیروز رفتیم خیابون مامانی کلی وسیله خرید واسه ارایشگاش و یه عالمه چیز منم کلی شیطونی کردم دیروز مامانی موهامو   دم اسبی بسته بوداینقدر خوشگل بود

اما خب راحتی من از هرچیزی مهمتره همینه دیگه باید اخرش مامانی کوتاه میکردد اخه مامانی عاشق موهای من بود

ولی وقتی نمیزاشتم درستشون کنه !!شونه کنه چه فایده همش ژولی پولی

هی مامانی به موهام امروز نیگاه میکنه ببینه  با شیطنت من چطوری شده همش با خودش میگه موهام حیف شد اما چاره ای نداشت دیگه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سپیده
16 مرداد 91 16:39
با سلام تبریک به خاطر وبلاگ خوبتون به ماهم سر بز نید با اجازه لینکتون میکنم


سلام
ممنونم عزیز ..
سپیده
16 مرداد 91 16:41
حتما به ما سر بزنید وگرنه از دستتون نارا حت میشم


حتما میایم پیشتون
ilijoon
17 مرداد 91 1:11
ايول به مامان جون واقعا كه هنرمندي آرايشگري هم كه واردي !!!به افتخار مامان جون


شرمندمون نکنید خاله جون ممنونم
ilijoon
17 مرداد 91 1:13
دستت درد نكنه مامان جوني كه موهاي دخملي رو كوتاه كردي


خواهش میکنم خاله جونی
ilijoon
17 مرداد 91 1:13
اي كاش عكس جديد كوتاهي موي نازنين جون رو ميذاشتي[h
سیستممون مشکل داره خاله جونی عکسها بهش ارسال نمیشه واسه همینه چند تا پست اخر عکس نداریم یگه
ilijoon
17 مرداد 91 1:13



ilijoon
17 مرداد 91 1:14



ilijoon
17 مرداد 91 11:30
ممنون از نظرات پر مهري كه برامون گذاشتيد خوشحالمون كرديد دوستتون دارم خيلييييييييييييي


خواهش مهربون وطیفه اس
ilijoon
17 مرداد 91 11:32
قربونت برم عزيزم كه تو هم به گل علاقه داري گلهاي صحرايي هم بسيار زيبا هستند جاي ما خالي


مرسی خاله جونی ..
نایسل جون
17 مرداد 91 13:53
سلام عزیزممم خوبی نه هنوز معلوم نیستت


سلام مرسی خوبم ..ایشا..هرچی خدا مصلحت میدونه همون میشه
نایسل جون
17 مرداد 91 13:54
فدات شمم ایشاالا درست کنی خوشتت بیاد گلممم مرسییییییییییییییییییی





یه چیزایی درست میکنم مثه تو پک خرما و چیزای دیگه عاشق اشپزی کردنم خیلی
نایسل جون
17 مرداد 91 13:54
ای ول مامان ارایشگررر خدا برات حفظظش نه واقعا نازنین بهش میاددد


مرسی گلم مرسی عزیز


نایسل جون
17 مرداد 91 14:10
اره به خدااا سالم صالح باشه فرقی نداره


بله سلامتیشون از همه چیز مهمتره
ilijoon
17 مرداد 91 14:13
جاتون حسابي خالي بود


قربونتون عزیزم که اینهمه مهربونید
نایسل جون
17 مرداد 91 14:14
نمیدونم چرا سخته ولی خیلی شیرینه
الهی امین


اره یه سختی شیرین اره الهی امین
ilijoon
17 مرداد 91 14:14

ممنون از اينكه به ما سر ميزنيد


-@};
ilijoon
17 مرداد 91 14:17
ممنون گلم دل به دل راه داره خودتون خوبيد كه همه رو خوب ميبينيد ما هم خيليييييييي دوستتون داريم

مرسی ما هم دوستتون داریم