نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جون

اولین شبی که نازنین جون با قصه خوابید

1391/5/11 1:03
268 بازدید
اشتراک گذاری

امشب اولین شبیه که نازنین جان با گوش دادن  قصه  مامان و لالایی خوابش برد البته پیش اومده بود لالایی بخونم واسش بقلم باشه بعد بخوابه اما امشب کنارش تقریبا خوابم برده بود اینقدر مامان بیا بیا کرد که بیدارم کرد منم شروع کردم به قصه خودم و خودش و بابایی رو تعریف کردن کمی اموزشی بود واسه دختر خوبی بودن بعدم لالا لالایی ..مهتاب  لالا رو خوندم و دختر گلم خوابش برد خیلی بهم چسبید اونقدر که بیدار شدم برق و روشن کردم تا بنویسم    خوب بخوابی دختر گلم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ilijoon
12 مرداد 91 2:11
خوب بخوابي عزيزم
ilijoon
12 مرداد 91 2:13
ممنون ماماني مهربون كه پيشمون مياييد وبه يادمون هستيد شرمنده درگير كلاسهامون وتمرين كردن هستم وكمي هم كار خونه وخوندن قران ودرست كردن افطاري و.....خلاصه خواهر كلي كارهاي ناتمام خياطي هم دارم ودرگيرم ونميتونم زياد پاي نت بشينم ممنون كه به يادم هستيد دوستتون دارم
ilijoon
12 مرداد 91 2:14
ilijoon
15 مرداد 91 3:00
ilijoon
15 مرداد 91 3:02
كم وبيش خياطي ميكنم ولي با وجود اينكه تقريبا حرفه اي هستم ولي اصلا علاقه زيادي به خياطي ندارم ميبينم كه شما هم ماشاالله هنرمند هستيد وبراي گل دخملي لباس دوختيد؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
15 مرداد 91 3:04
محتاج دعاهاتون هستيم دوستتون داريم خيليييييييييييي
ilijoon
15 مرداد 91 3:04
ممنون عزيزم كه با كامنتهاي زيباتون انرژي مضاعف بهمون ميديد
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 14:00
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
سپیده
16 مرداد 91 14:22
سلام. با تشکر از رای شما.
سپیده
16 مرداد 91 14:37
سلام. اصولا بچه ها نیاز دارن که با دیگران رابطه برقرار کنن تا در اینده منزوی و گوشه گیر نباشن. اگه بتونین با محیط بیرون از منزل بیشتر ارتباط برقرار کنید بهتره. البته من اینو از روی تجربه می گم.
نایسل جون
17 مرداد 91 13:58
وای ارهههههههههههههههههه مرسی واسه دعای قشنگت من عاشق دوقولو ام یه دختر یه پسررر


وای دو قلو خیلی سخته
نایسل جون
17 مرداد 91 13:58
ولی دخرت بیشتر دوست دارم


اره ولی پسرها هم نازن ها