نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نازنین جون

تابستون

1391/9/13 12:06
287 بازدید
اشتراک گذاری

اینقد شیطون شدم اینقدر تابستون و دوست دارم اینقدر بستنی دوست دارم اینقدر اب بازی دوست دارم اینقدر خوشم میاد با شیلنگ اب بازی کنم تو حموم دلمم نمیخواد کسی موهامو بشوره همش دوست دارم فقط اب بازی کنم خیلی خیلی

باز بلوتوس سیستم مامانیم روشن نمیشه از عکس هم خبری نیست

این عکس میدونید جریانش چیه  یه روز چند روز پیشا مامانیم  دراز کشیده ازم عکس گرفت منم دوییدم بیام کنار مامانم عکسو ببینم واسه همین من از کادر عکس خارج شدم  اینقدر مامان جونم خندید اخه رفتم  کنارش زل زدم به گوشیش که عکس خودمو ببینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
5 تیر 91 14:32
عجب عکس هنری انداختی نازنین جون کوروش هم از این عکسها زیاد انداخته باید یکیشو منم بزارم ایده جالبیه مامان مهربون ممنون که پیشمون اومدی



مرسی عزیز اره حسابی هنری شده
ilijoony
7 تیر 91 11:48
سلام عزيزم بالاخره تصميم به ساختن وب جديد كردم چون نتونستم ايراد وب قبلي رو برطرف كنم اگر ممكنه آدرس وب ايليا جونو به صورت زير تغيير بديد:
ilijoony.niniweblog.com
همون آدرس قبلي فقط y به آخرش اضافه كن
دوستتون دارم منتظر حضور گرمتون هستم


سلام چشم مامان جونی
ilijoony
7 تیر 91 11:49
بابا هنرمند قربون دخمل عكاسمون بشم


مرسی ....................
بوس............
ilijoony
7 تیر 91 11:49
چه آهنگ بامزه اي گذاشتي گلم


سلامممممممممممم
خوش اومدی
مامان آیدین
8 تیر 91 2:13
سلام گلم ایشالا یه روز عکاس ببینیمت قند عسل


سلام ممنون مرسی..........بوس