نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نازنین جون

عید شده عید شده

1391/9/13 12:07
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ما اومدیم من و مامانم سال نوتون مبارک عیدتون مبارک عید شده  وای چه روزایه خوبیه همش میریم بیرون خوش میگذره همش مهمون داریم همش مهمونی وای خیلی خوبه خوش به حالمون من که خیلی دوست دارم خیلی خیلیدوست جونیام چه خبرا چه کارا میکنین ؟

 

این عکس دیروزمه مامانیم گرفته

 

یه عالمه مهمونی رفتیم دیشبم رفتیم عروسی اینقد خوش گذشت تو تالار همش دوست داشتم برم پیش عروس مامانم هی میومد منو میگرفت اینقد شیطونی کردم که نگو اول هرچی نوشابه بود مینداختم پایین مامانم ور میداشت باز مینداختم ماستا رو هم هی مینداختم یه کارایی میکردم جاتون خالی قبل شام


راستی بفرمایین دهنتونو شیرین کنید

 دیشب تو تالار اینقد بهم خوش گذشت خاله جونیام هم بودن همه بودن یه کارایی کردم موقع شام اوه که نگو جاتون خالی همه رو مجبور میکردم دست بزنن

امروزم رفتیم خونه بابابزرگی ناهار تازه ببیننین منو باز دوباره از این کارا کردم نیگام کنین مامانمم عصری امروز هی عکسمو گرفت

ببینین چیکار میکردم

 

خیلی شیطون شدما امشب رفتیم خونه عمه جونم بعدم یه جا دیگه تو ماشین خوابم برد با همون لباسا مامانی هم

بعد 1  ساعت لباسامو عوض کرد من خواب بودما اینقد خوش گذشت جاتون خالی

اومدم فقط بگم جاتون خالی عیدتون مبارک ایشا...همیشه عید باشه ولی مامانم نمیزاره شکلات بخورما همش سرمو کلاه میزاره میدونین چرا اخه لباسام کثیف میشه تازه خیلی هم خوب نیست

مامانیمم خسته شده دیگه بره بخوابه

تازه مامانیم یادش رفته عکس لباسای عیدمو بگیره

مراقب خودتون باشین با مامانم دوباره برمیگردیم شب بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

abtin kiani
3 فروردین 91 1:41
سلام عیدت مبارک به من هم سر بزن و لینکم کن
ریحانه جون
3 فروردین 91 10:02
سلاااااااااام نازنین جون .... عید شما هم مبارک... صد سال به این سال ها... حسابی خوش می گذره؟... من که حسابی شکلات خوردم... تازه عیدی هم گرفتم.... همه شاد باشی... دستت دارم..
ilijoon
4 فروردین 91 0:16
سلام جيگر مجددا عيدت مبارك خوش به حالت كلي عيدي گرفتي من كه تازه فردا ميرم شمال خونه فاميل ها عيدي ميگيرم دوستت دارم خيلي زياد


سلام ماهم بالاخره رفتیم سفر فردا شمال خوش به حالت منم یه عالمه عیدی یه عالمه شیرینی
ilijoon
4 فروردین 91 0:19
يادم رفت بگم عكس هات هم مثل هميشه قشنگه
ميبوسمت


مرسی چشاتون قشنگ میبینه
مامان سونیا
15 فروردین 91 8:26
وای چه عکسای خوشگلی ماشاالله به این دخملی خوشگل
به وب ما هم سبزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


مرسی ممنون که اومدین وبم
مارال جون
9 اردیبهشت 91 23:45
سلام نازنین جون چه دختری نازی هستی من هم مارالم ممنون که اومدی به من سر زدی امیدوارم جای آمپولت زود خوب شده باشه میبوسمت بابای.


مرسی الان میام پیشت