نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نازنین جون

اولین دفتر نقاشی اولین مداد شمعی اولین نقاشی من

1391/9/13 12:06
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم یعنی مامان جونم  دوباره نوشت خب این اولین دفتر نقاشی من

که مامان جونم رفته بودیم خرید از یه فروشگاه همین جوری یهو با چند تا سی دی واسم خرید

25 اردیبهشت بود تاریخم زده مامان جونیم یادش بخیر چه حالی کردم هرچی پوستر داشتیم اونروز روش کشیدم

اوخ یه حالی داد حسابی

چقدر حال داد نقاشی  کشیدن و خیلی دوست دارم

یه چیزی هم بگم چند دقیقه بعد نه اثری از جعبه مداد شمعی ها بود ...گوشاتونو بگیرین بد اموزی داره

اینم چند دقه بعدش ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
9 خرداد 91 18:12
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php

باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2


حتما میایم ببینیم اونجا چه خبره مسابقه اس ؟
بابای ارشیا
11 خرداد 91 18:05
نظر بخاطر سپاسگزاری از لطف شما بود . هیچ ایرادی نداره . بازم از محبت شما ممنونم


ایشا... که سایه همه بابا مامانا رو سر ببچه ها باشه الهی امین
ilijoon
29 خرداد 91 14:07
سلام نازنين جونم بالاخره از سفر برگشتم دلم خيلي براتون تنگ شده بود ميبينم مامان جوني هم كولاك كرده وكلي عكس هاي خوشگل گذاشته


خوش اومدی خاله جونی رسیدن به خیر
ilijoon
29 خرداد 91 14:08
چه دفتر خوشگلي و چه نقاشي هاي قشنگي واقعا قشنگ كشيدي دوستت دارم


مرسی خاله جونی مرسی ...
ilijoon
29 خرداد 91 14:08



مرسی ...