نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نازنین جون

5شنبه

1391/2/16 11:24
298 بازدید
اشتراک گذاری

 5 شنبه با بابا جونم رفتم پارک کودک  کلی عروسکمو تابش دادم اخه مامانیم یه جایی مجلس رفته بود کلی هم دنبالش گریه کردم بعدشم دیگه رفتیم خونه مادر جونم اطراف شهر مادرجون خودم نه ها مادرجون مامانماینقد بازی کردم یه عالمه درخت البالو کوچولو کوتاه البالوهاش سبز بود دست منم بهشون میرسید حیاطشون اینقد قشنگه اما عکس نشد بگیریم 

اینو ببینین منم

اینم هست اینجا  میدونین کجاست نزدیک مزار مامان جون مامانم نیسته که اینقدر مهربون بوده اما رفته پیش خدا اخه خدا ادمهای مهربونو دوست داره زود میبرتشون پیش خودش


بستنی هم خوردیم اینقد حال داد خوشمزه بود این عکسها هم مامانیم گرفته از من و بابایی

 

اینم دیروز خونه خودمون هی میخواستم پیشینم پاشم مثلا مامانیم عکس بگیره اما شیظونما خیلی موقع عکس خرابش میکردم  میگفتم بشینم بخندم پاشم مامانیم خوشش اومده بود ولی موقع عکس بلند میشدم

جوجه شیطونم دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ilijoon
17 اردیبهشت 91 12:22
اي كاش عكس هاي خونه مادر جونتو هم ميذاشتي
خوش به حالتون آلبالو


اخه میدونین چیه خونشون مهمون اومد تو حیاط نشسته بودن نشد عکس بگیریم بعدم شب شد ایشا...دفعه بعد
ilijoon
17 اردیبهشت 91 12:23
خدا رحمتشون كنه
گلچين عالمين عجب باسليقه است
ميچيند آن گلي را كه در عالم نمونه است


ممنون اره به قول مامان جونم خوبا انگار جاشون این دنیا نیست
ilijoon
17 اردیبهشت 91 12:24
چه لباس خوشگلي پوشيدي جيگر


مرسی خاله جونی این لباس و مامان جونم واسه عید غدیر خریده بود واسم
ilijoon
17 اردیبهشت 91 12:25


ممنون مرسی چه گلای قشنگی تقدیم خودتون با احترام
ilijoon
20 اردیبهشت 91 13:23
پس كجاست پست جديدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


میزاریمش خاله جون اگه من بزارم
ilijoon
22 اردیبهشت 91 18:07
مادر قسم به تو كه تويي نور كردگار يزدان تو را ز نور وفا آفريده است نازم به آن شكوه وبه آن عزت ومقام جنت به زير پاي تو آرميده است مامان جون عزيز روزتون مبارك
ilijoon
22 اردیبهشت 91 18:08