نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین جون

یه عالمه عکساز صبح تــــــــــــــــــــــــــــا ظهر

1391/2/14 14:29
359 بازدید
اشتراک گذاری

 

بفرمایین ژله اوخ اینقد دوس دارم

 

اینم دیروز  من و کالاسکه و گوشت کوب اخ اخ چیکارا که نمیکنم ای بابا عکسش بد اموزی داشت مامانیم حذفش کرد !!!

خب حالا بریم سراغ امروز ...صبح بخیر

اینم کله صبح امروز پاشدم کلی هم قرار دارم اینم2 تا فنچیه  که بابا جونم پریشب واسم خریده

اخ که شیطونی چه حالی میده ....

شما هم از اینکارا میکنین جای بابا جونم خالی ...

مگه چیکار کردم اینجوری نیگام میکنی

اینجام که دارم فتوشاپ کار میکنم صبر کن مامانی یه لحطه الان میگم دستم بنده...

تازه صفحه کلیدشم تازه کندمش چند روز پیشا شیطونم دیگه چیکار کنم

ای بابا همش مواظبیمیا چیکار کنم دلم میخواد شیطونی کنم روتو کن اونور مامانی

این میدونین یعنی چی هر وقت مامنیم میگه دوسش دارم یا نه اینکارو میکنه یعنی بوسش کنم یعنی دوسش دارم چادر مامانیمم که گرفتم پوشیدم

اینجام ساعت 10 شده بچه خوبی شدم برنامه کودک میبینم

حواسم بهت هست مامانیا

بازم که بد اموزی داشت حذفش کرد گریه کردم خب !!!

نمیدونم چرا گریه کردم یادم نیست خوب...

دارم کتاب میخونم بهم نمیاد کتاب بخونم ؟

نیگاه کنین بلدم بخونم ببینین....

 

......اینجام که ساعت 2 شده  بالاخره بعد کلی اتیش سوزوندن خوابم برد

مامانی :خوب بخوابی نازنین طلا نازنین بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
15 اردیبهشت 91 7:47
به به........... چه عكس هايي چه پرنده خوشگلي داري مباركت باشه نازي جون


مرسی خاله جون مهربون
ilijoon
15 اردیبهشت 91 7:48
آفرين به دخمل درسخوان ما موفق باشي


هورااااااا
ilijoon
15 اردیبهشت 91 7:50
چه ناز خوابيدي نازنين جون

مرسی ایلیا جونی
سهیلا کوچولو
15 اردیبهشت 91 20:07
slm khoshgel khanoom mibinam ke axaye khoshgel moshgel gozashtiaaaaaaaaaaa
ghorboonet beram nazanin joon mamnoon ke pisham oumadi



مرسی سهیلاجونی که اومدی دیدنم و عکسامو دیدی
مامان یکتا
24 خرداد 91 8:19
الهی چه ناز خوابیدی گلم هزار ماشاالله خدا حفظت کنه


مرسی خوش اومدین به وبم