نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جون

بچه ها بیاین اسلاید عکسامو ببنین هوراااااا

1391/2/4 8:45
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل دخترا گل پسرا اخ مامانیم خیلی تنبل شده به کسی نگین ها همش کتاب میخونه یه کارای دیگه هم میکنه من بلد نیستم بگم یاد بگیرم میام میگم تازه میخواد یه جایی هم کلاس بره یه کاری اگه رفت میام بهتون میگم اهنگمونو عوض کردیم حسنیه اینقد دوسش دارم مامانمم الان یه اسلاید درست میکنه از عکسای پارسال همین ماه گل ریزون من با چند تا دوستام که هم سنمن خونه مامان دوستمه ها راستی اخ اخ فردا واکسن دارم اوخ ثلاثم داره درد داره دیروز 18 ماهگیم پرشده یه چیز بگم بخندیدن دیروز مامانم عصری تازه خوابیده بود من یهو بیدار شدم جلو چشم بابام رفتم بالا سر مامان جون سادادتم هی بوسش کردم هی بوسش کردم دلم تنگ شده بود واسش بابامم همینطور با تعجب نیگام میکرد حسودیش میشد نه یهو مامانیم بیدار شد بقلم کرد اینقد بوسم کرد دیگه اینکه کالاسکمو بیرون که همش با ماشین میریم تازه اینروزا شده اسباب بازی من همش خرسمو میزارم توش راش میبرم دیروز از مامانی خواستم منو بزاره تو خونه راه ببره یهو خوابم برد اینقد قشنگ بود اما بلوتوس سیستم مامانم الان روشن نشد نمیتونه عکسشو بریزه اما با عکسامون میایم اخخخخ بعد واکسن حالا بریم اسلایدمو درست کنیم عکس گل ریزون پارساله اینقد عکساش خوشگله مامانیم عاشقشونه ای بابا باز بلوتوث سیستمم مامانم خاموشه روشن نمیشه نمیتونه تویه این پست عکسا دیروزمو بزاره  چه بد شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 7:59
سلام عزیز خاله
خوفی؟
عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما
شهر قصه خاله مهربون
چه جوری؟
کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500

خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه


خاله ما نه اصفهانیم نه تهران ...پس مال ما نیست
ilijoon
4 اردیبهشت 91 21:04
سلام نازنين جون ميبينم مامان جوني كولاك كرده چقدر وبت قشنگ شده آهنگ وبتون هم مثل خودت خيلي قشنگه گل بارون هم كه كردي


سلام مرسی ممنون چشماتون قشنگ میبینه خوشتون اومد مرسی وای من بیدار شم باید بریم واکسن بزنم
ilijoon
4 اردیبهشت 91 21:07
عكس هاي گالري تصاويرتون هم خيلي قشنگه مخصوصا دومي اش


مرسی ایلیا جون اینق مامانت با دقت نیگاه میکنه یه دست به افتخار مامانت هورا
ریحانه جون
4 اردیبهشت 91 23:06
سلام نازنین جون... اسلاید عکسای گلریزون رو دیدم... شما هم این رسم قشنگ رو دارین؟ یا ابتکار مامانت بوده؟... به هر حال خیلی خوشگل بود...


سلام ریحانه جونم این رسمو اصلا مامانم نشنیده بود تا قبل اومدن من دعوت بودیم شب خونه دوست مامانم بعد یه دوست دیگشم دخترشون اندازه منه اون یه عالمه گل محمدی اورده بود هممونو گذاشتن تو گلا عکس گرفتیم خیلی قشنگ بود مثل چشن گلها و بچه ها شده بود سه تا نی نی همسن اما خب مامانیم فقظ عکس منو گذاشت
آرزوهای رنگی
5 اردیبهشت 91 13:32
سلام وتبریک به خاطر دختر نازتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید کارهایم رادر وبلاگم ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید


سلام ممنون مامانم قراره عکسمو بده بکشن اما یکم بزرگتر بشم اونوقت ایشا...مرسی خاله جون
مامان فهیمه
5 اردیبهشت 91 15:50
آفرین مامان با سلیقه


مرسی خاله جون