نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جون

چند تا عکس دیگه از دخملی نازی جونم قدیم و جدید باهم درهم

1391/2/8 23:07
642 بازدید
اشتراک گذاری

امشب به زور خوابوندمت من مامان نازی جونم

خیلی شیطون شدی   تا برقا روشن باشه نمیخوابی امشب خیلی خسته شدم نمیدونم چرا بیدار شدم

برقا رو روشن کردم و نشستم پای سیستم و به سختی عکسات اپلود شد انگار خیلی سنگین بودن

چون از روی عکس گرفتم نور افتاده باید فلشش رو خاموش میکردم

 

 دقیقا ماه رمضون بود خواب الود بودی  یادم رفته بود  وقت داریم اتلیه دیر رفتیم افطاری هم دعوت بودیم اونوقتا موهات همش همینجوری بود فشن خودش تازه از حموم اومده بودی مادرچونت میگفت دخترمون موهای خوده شه ها شوفاژ نکرده( همون سشوار )

 

اینم همش میرفتی میشستی تو کمدت اسباب بازیا رو میریختی بیرون یکیشونو انتخاب میکردی یا میگفتی من بهت بدم کار همیشت بود یادم نیست شاید تازه راه افتاده بودی شاید ٣ شایدم ٤ ماه پیش

 

 


اینم کلاه و شالگردن و پاپوش و سوییشرتیه که زمستونی واست بافتم اولین بار بود بافتنی میکردم

به قول خودم مثه امتحانات پایان ترم سخت بود خیلی هم بار اولم بود هم اموزشش اصلا خوب نبود شایدم من وارد نبودم


اینم که ماله پریروزه که باهم رفتیم پارک واسه اولین بار اخه اینجا سرد بود تا حالا چه کیفی کردی دختر پاستوریزمون بالاخره دستش به  گرد و خاک خورد..

 

اینجام بعده اومدن خونه که کلی گریه کردی صورتت پره اشکه که چرا اومدیم خونه  اما زود میشه سرت کلاه گذاشت بعضی وقتام سخت

 

اینجام که داری بازی میکنی همون روز قبل رفتنمون به پارک

 

مامانی جون ندارم بس که خستم کردی برم بخوابم شب دخترم خوش و شب همه فرشته های کوچولو و ماماناشون خوش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
21 اسفند 90 14:07
سلام ناز دخملي چقدر نانازي تو جيگر چه عكسهاي خوشگلي از همه خوشگل تر تو كمد رفتي بود البته همش خوشگله ولي تو كمدت خيلي با حال بود


سلام اگه بدونین چه روزایی بود صبح که پا میشدم مامان اونجا پیدام میکردم همه چیو خالی میکردم میرفتم با یه عروسک میشستم
ilijoon
21 اسفند 90 14:09
بافتني ات هم مثل خودت نازه دست ماماني هنرمند درد نكنه

مرسی یه دست واسه همه مامانا هوراااااااا

ریحانه جون
22 اسفند 90 17:45
سلام نازی جون...معلومه قایم باشک دوست داری..
لباست هم خیلی خوش رنگه...مامانت خوش سلیقه هست.. من رنگ قرمزو خیلی دوست دارم...دوست دارم...






مرسی چشاتون قشنگ میبینه قابلی نداره اره بازی روهم خیلی دوست دارم خیلی
ilijoon
22 اسفند 90 23:25
دوستت دارم نازنين جون هورااا

منم دوستون دام