نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جون

دیروز رفتیم بیمارستان

1390/12/25 11:05
585 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصری با مامانی و بابایی رفتیم بیمارستان نگران نشین من حالم خوبه بابابزرگم مریض شده برای همینم بردنش بیمارستان مامانیم همش نگرانشه البته خدارو شکر بهتر شده من که نمیدونم یعنی چی ولی کلیه هاش کراتینو دفع نکرده بود چند روز اوره شم رفته بود بالابابا بزرگ حاضر نبود بستری بشه اخه خاله جونیام میخوان از تهران بیان عیدم هست اما خانم دکتر اصرار کرد بابا بزرگمم بستری شد الانم یکم خدارو شکر بهتر شده ولی قراره یکم دیگه باشه  دیروز بابا بزرگ مامانیم دعوا کرد یعنی گفت چرا منو بردن اخه کسی نبود من پیشش بمونم مامانیمم همش غصه میخورد وقتی من خواب بودم به خاطر بابا بزرگ جونم حالا که یکمی بهتر شده مامانمم خوشحالتره    برا بابا بزرگم دعا کنین زودی خوب بشه دیگه مامانم غصه نخوره

امروز خیلی اذیت کردم از ساعت ٦ و نیم بیدار شدم غر زدم کفش قرمزامو دستم گرفتم هی مامانیمو صدا زدم بریم بیرون بعدشم هر کاری میخواست کنه نمیزاشتم کمد اسباب بازیای منو تمیز کنه همش هر عروسکسو میگرفت منم میخواستمیکم دختره بدی شدم نه؟

تازه الان دارم میخوابم اینقد مامانمو خسته میکنم که نگو وقتی میخوابم زودی هم بیدار میشم مامانیمم بره کاراشو کنه تا من بیدار نشدم راستی مامانم یه سبزه با اسم من درست کرده حالا عکسشو میزاره واستون ٢ تا سبزه دیگه هم داریم بابایی پنج  تا ماهی قرمز بزرگ خریده ..یه عالمه خودش ماهی  دوست داره واسه همین ١٠ روزه خریده شون منم همش نگاشون میکنم  عکسشو مامانیم گرفته  تا بزاره اینجا  یادش رفته امروز مامانم همش تو فکر هفت سین بود که چه شکلیش کنه  خب دیگه مامانیم بره یکم کاراشو کنه اگه من بزارم باز بیدار نشم غر غر نکنم !!نمیدونم چرا اینقد اذیت میکنم اخه دختره خیلی خوبی بودم خیلی !!

بازم دندونامه همش دستم تو دهنمه درد میکنه همشم از خواب با گریه میپرم دلم بقل مامانمو میخواد تو بقلش بخوابم اخه درد دارم چیکار کنم خب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ilijoon
25 اسفند 90 10:45
سلام مامان جوني غصه نخور انشااله پدر جون زودي خوب ميشه اين هم گل براي شما وپدر جون



مرسی ایشا.. ایشا..

ریحانه جون
25 اسفند 90 13:32
ان شاالله بابابزرگت خوب میشه نازنین جون.. عید خوبی داشته باشی با هفت سین قشنگت

ایشا... مرسی ریحانه جون

afshin
26 اسفند 90 0:20
بهترين شادباشهاي مرا پذيرا باشيد , نوروزتان شاد

نوروز ...

یادگار دین زرتشت، مهر کوروش، جام جمشید، تیر آرش، عشق بابک


بر همه ایرانیان فرخنده باد .
ممنون

اقلام هفت سین باید دارای پنج ویژگی باشند:

1.نام آنها پارسی باشد

2.با حرف سین آغاز شوند

3.دارای ریشه گیاهی باشند

4.خوردنی باشند

5.اسم مرکب نباشند یعنی از واژه های ترکیبی مانند سیرترشی سبزی پلو یا نظایر اینها ساخته نشده باشد.


baraye baba bozorg doa mikonam khob besheh zodi





ممنون
ilijoon
26 اسفند 90 19:52



مرسی ..
ilijoon
26 اسفند 90 23:02
مامان نازنين جون ميشه برام توضيح بديد عكس نازنين رو چطوري به عنوان قالب وبلاگ گذاشتي؟؟؟؟؟؟

بله حتما
ilijoon
27 اسفند 90 8:16
مامان جوني خودم نميدونم چطوري قالب رو عوض كردم آخه همه روش ها رو امتحان كردم نميدونم دقيقا از كدوم طريق عوض شده اگه ممكنه برام روشش رو توضيح بديد
ilijoon
27 اسفند 90 8:17
جيگري حال پدر جون چطوره؟؟؟؟؟؟؟

ممنون بابت گلها بهترن مرخص شدن دیروز اما خب کراتینشون بالاست هنوز و کلی رژیم غذایی شکر و ممنون

ilijoon
27 اسفند 90 8:45
ناراحت نباشيد همين كه مرخص شده خدا رو شكر يعني رو به بهبود هستند اميدتون به خدا دوستتون دارم


مرسی عزیزم ممنون