نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

نازنین جون

امشب بازم بیقراری

1390/12/25 10:22
258 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب سختی  بود دخترم بیخواب بود اتیش سوزوند اره خود خودت اینروزا بیقراری به خاطر دندون دراوردنت کلافه ای اما مهربونی دوست داشتنی عزیزیو مامان خیلی دوست داره جوجه ِمامان میدونی مامان خیلی دوست داره 

خندیدنت مهربونیات راه رفتنت نمیدونم چته اما باید مال دندونات باشه امشبم هی بیدار میشی یهو میدویی سمت من بیخوابی امشبت بازم از دندوناته الهی قربونت برم چقد دندون دراورن سخته تا حالا نمیدونستم خوب بخواب دختر گلم اروم چشاتو ببند خوابای قشنگ ببین .... دوست دارم نازنینم دلبندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه جون
14 اسفند 90 11:34
سلام نازنین جون... خیلی دلم میخواد زودتر عکساتو ببینم.. من وبلاگتو لینک کردم شما هم اگه دوست داری ما رو لینک کن... بوووووووووووس...

--------------------------------------
سلام ریحانه جون مرسی اومدی حتما منم شما رو به عنوان اولین دوست وبلاگیم لینک میکنم


بازم بیا منم میام پیشت بوس

ilijoon
17 اسفند 90 15:56
سلام جيگر پس كو آش دندوني ات؟ ناقلا تنها تنها خورديد??

سلام اش دندونیم داشتیم یه عالمه عکسشو پیدا کنم میزارم پس ادرس وبتون کو؟