نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جون

8 روز دیگه تولدمه هوراااااا

1391/7/26 7:25
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..یه سلام پاییزی خنک..نه نه یه سلامپاییزی گرم..یه سلام نازنینی..یه سلام مامن جونی..هوراااااااااااااااااااااااااااااا

دیشب  ممان جون ساداتیم زنگ زد یه عالمه مهمون دعوت کرد..یه عالمه...هوررررررررررررررا

حتی زنگ زد گرگان دخترعمه جونامم دعوتشون کرد..واسه چی؟نمیدونین مگه؟خب تولدمه..هورااااااااااااااااا

چهارشنبه هفته دیگه ساعت 3      روز 3 ابان   چشن تولدمه..اما من ساعت 1و نیم بدنیا اومدما..خب دیگه مامانی یه عالمه کار داره   یه عالمه مهمون  داریم   دیگه اهان الانم نیم ساعته بیدار شدم ..اولش یکم غر  غر کردم بعدم شانس اورد مامانی برنامه کودک شبکه پویا رو دوست داشتم دو تا از عروسکامو  الان بغل کردم نشستم رو صندلیم برنامه کودک میبینم    الانی هم عروسکامو گداشتم زمین همونجور که رو صندلی نشستم دارم شیشه مو میخورم       ای واییییییییییییییی  خدا کنه امروز صبح مهربون باشم

8 روز دیگه تولدمه هوراااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
28 مهر 91 11:47
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك
ilijoon
28 مهر 91 11:49
ان شاالله هميشه وهمه جا سالم وسلامت باشيد وپر از خوشي وخوشبختي
ilijoon
28 مهر 91 11:49
ستاره زندگی
28 مهر 91 20:37
مامانی ایشاله مراسم فارغ التحصیلی نازنین جون