نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

نازنین جون

لالا لالا ..گلم خوابه

1391/6/18 11:28
267 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که میخوابی وقتی که چشمانت را میبندی  دلم برای تو  کوچکم تنگ و کوچک میشود ..انقدر که  دوست دارم  بشینم و نگاهت کنم ..و صدایت کنم ..

اخر تو موسیقی قشنگ زندگیه  مادری ..تو لالایی زیبای خواب منی  ..راحت بخواب دلبندم

میخواهم همه دنیا را برایت پازلی کنم و بچینم جلوی چشمانت تا بیاموزی خوب بودن را اسمانی بودن ر ا مهربان بودن را   دریایی بودن را

بخواب  شیرین دخت من ..کودکانه هایت گرم و شیرین و مملو  از خنده های جاودان   بخواب کودک دلبندم  ارام بخواب  اغوش مادر همیشه باز است برای

بغل کردن تو دلبند م ..

 قلب  قلب  قلب

لالا لالا گلم خوابه ..چشاش بسته است ..لالا لالا گلم خوابه نمیدونم چی میبینه تو خوابش

لالا لالا گلم خوابه   بخواب جونم ..بخواب جونم ..لالا لالا گلم خوابه ..گلم خوابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilijoon
17 شهریور 91 23:52
چه عكس پازلي زيبايي دستتون درد نكنه ماماني


قابلی نداره ..ممنونم ازتون..
ilijoon
17 شهریور 91 23:53
خوابهاي خوب ببيني فرشته كوچولو


ایشا..
ilijoon
17 شهریور 91 23:55
ماماني كولاك كردي يه روزه كلي پست جديد گذاشتي ايول به ماماني هنرمند=


مرسی مامان جونیه مهربون شما هم مارو با نطراتتون شرمنده کردید
ilijoon
17 شهریور 91 23:55



خودتون گلید ..میدونستین؟
ilijoon
18 شهریور 91 0:51
نازنين جون راي گيري شروع شده اگر دوست داشتي برو به ايليا شماره 7 راي بده


رفتیم بهتون رای دادیم ایلیا جونی
ژاله
26 شهریور 91 21:37
سلام نازنین خانوم عکس های وبلاگت خیلی نازه وهم بامزه است


سلام ممنونم خوش اومدین