نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین جون

ماه رمضون شروع شده

1391/4/31 13:17
274 بازدید
اشتراک گذاری

خب ماه رمضونم دیگه اومد  فکر میکنین من کمتر شیطونی کنم؟  بعید میدونم امروز ساعت 10 بیدار شدم اینقدر شیزونی میکنم ...البته دختر خوبی هستم خب حوصلم سر میره تقصیره خود مامان جونیمه کوچولو که بودم همش باهام بازی میکرد منم دوست دارم

همش دیگه باهام بازی کنه خب دوسش دارم دیروز مامانیم تو حیاط خلوتمون داشت غوره دونه میکرد یکم گرفته بودا ..بابایی صندلی گذاشته بود پشت در من نرم اونجا شیر اب باز بود درو باز کرده بودم پامو گذاشته بودم لای در هی میگفتم ما..... ما ....ای یا...ما ..ای یا...ای یا دستمو از لای در برده بودم اونور هی میگفتم ..ای یا  ..ای یا ..مامانمم که میگفت قربون تو برم جیگر من بیدار شدی؟ ...این بود قصه دیروزمون میخواستم بگم سعی میکنم دختر خوبی بشم تو ماه رمضون ...خدا کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilijoon
31 تیر 91 13:05
ممنون عزيزم كه پيشمون اومديد


خواهش میکنم خاله مهربون ..وظیفه اس مهربون..
ilijoon
31 تیر 91 13:05
ilijoon
31 تیر 91 13:07
خوب ماماني با دخملمون بازي كن ديگه


مامانی :بازی میکنم خاله جونی ...
نازنین جون:کم بازی میکنه خاله جونی ..تبنلی میکنه
ilijoon
31 تیر 91 13:07
ilijoon
31 تیر 91 13:07
آفرين نازنين جونم كه براي رسيدن به خواسته ات تلاش ميكني


چه تلاشی هم خاله جونی ...
ilijoon
31 تیر 91 13:08