نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین جون

بدون عنوان

1391/2/25 22:37
216 بازدید
اشتراک گذاری

نازی جون نازی دختر نازی بلا کمی مریض شده گاهی سرفه میزنهاما دخملم خوبه شیطونیشو میکنه

همه کار میکنه شلوغ میکنه

دیروز نزدیکای ظهر صندلی زیر پنجره اشپزخونه بود جلوی چشم من یکی از جا ادویه ای های شیشه ایمو انداخت از پنجره حیاط خلوت بیرون و شکست تازه خریده بودمشون 

وای وای هیچ باطری کنترلی تو خونه ما پیدا نمیشه نمیدونم چرا اینقد اینارو در میاره میزاره دهنش وای وای

همه لباسها رو از توی کشوش میریزه بیرون

خدا نکنه در یخچال باز شه میچسبه بهش یه سس گوجه فرنگی شکل خرس داریم بقلش میکنه بوسش میکنه فکر میکنه عروسکه اما چند روزه فهمیده خوردنیه ورش میداره میک میزنه میخورتش کلا ترشی خوره

چاقاله زردالو هم که میخوره خوشش میاد جقله اس دیگه یکی یه دونه اس

کالاسکشو میکشه میبره کنار میز ناهار خوری از روی اون میره رو پنجره اخ اخ چه کارایه خطرناکی

دیشب گذاشتمش پشت پنجره بیرونو میدید اخر شبی چه خوشش میاد

دیروز عصری دلش میخواست با دستش  یه انگشت منو بچسبه با هم تو خونه راه بریم بازی کنیم منم هی واسش شعر خوندم  همون جوری یه انگشتمو چسبیده بود هی دور میزدیم تو خونه منم هرچه شعر بلد بودم میخوندم مثه یکی یه دونه دختره من ناز و دُردونه دختر ه من با پام هم اهنگ میزدم اونم ادای منو در میاورد هیچی نمیگفت فقط دل میداد دور میزدیم از اینور به اونور خونه

بعضی وقتا میخواد غذا بخوره مثه ما که بهش غذا میدیم اونم دوست داره غذا دهن ما به زاره و هی غذا میده بهمون

بعضی وقتام تویه روز یهم جیغ میکشه از خوشحالی تا حالا اینو بلد نبوده دیگه اینکه خوشش میاد ببندازیش بالا خیلی و میاد رو شیکمت میشنه غش غش میخنده هی میشینه بلند میشه

تخمه خوردنم که کار حرفه ایشه

تایپ کردنم که خیلی دوست داره

*****

وای وای 2 روز گذشته اینو نوشته مامانیم  نرسید ارسالش کنه حالا خودم بگم یه کارایی میکنم که نگو وای وای وای جقل جقل اصلا گوش نمیدم به حرف مامانم اصلا ابدا باید یه پست دیگه بنویسیم اگه بدونین دیروز چه کارا کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:00
مامان جوني نازنين ميخواسته ببينه جا ادويه اي جنسش خوبه يا نه كه متاسفانه جنس هاي امروزي بنجل شده ديگه شكست حالا شما ناراحت نباشيد نازي جون بزرگ شد براتون بهترش رو ميخره


اره خاله شیشه اس ددیگه واسه شیکستنه
ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:03
من به يه نتيجه اي رسيدم مامان جوني:
خدا بهتون خيلي رحم كرده كه نازي جون پسر نشده
چون دختره اينه واي به حالتون ميشد اگر پسر بود واي واي واي آخه نازي جون دخمل خوب كه انقده شيطنت وكارهاي خطرناك نميكنه


موافقم موافقم ولی دختر مهربونیه ها اینم بگم مهربون و شیطون و جقل
ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:05
بابا دخمله شما كه كلي هنر داره خوش به حال مادر شوهرش


بله خاله جونی کلی خندیدیم
ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:06
ني ني جغله كاش عكس هاتو هم ميذاشتي ميديديم دوستت داريم يه عالمه



میزاریم خاله جونی
ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:07



فدات...............
ilijoon
27 اردیبهشت 91 8:51
صبح زيبات بخير گل دخملي از خواب بيدار شدم گفتم بيام عرض ادبي كنم وبرم فعلا باي


وای قربون شما ما امروز خونه نبودیم خونه مادر جونم بودیم
ilijoon
31 اردیبهشت 91 19:53
كجايي جيگر ناپيدايي خبري از ما نميگيريد دوستت دارم يه عالمه
ilijoon
7 خرداد 91 10:10
مامان جون تنبل شدي ها چرا پست جديد نميذاري


تنبل شدیم تنبل شدیم راست گفتین
ilijoon
7 خرداد 91 10:10
ilijoon
9 خرداد 91 16:56