نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

نازنین جون

اینم اولین عکسای من هوراااااااااا....عکسهای تولدم

1392/3/11 9:20
701 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ماله روز سوم تولدمه تازه اومده بودم خونمون ازحموم اومدما گرفتم اروم خواببیدم  همه اومده بودن منو ببینن مامانی میگه مثه یه فرشته کوچولویه دوست داشتنی بودم الانم هستما بدویین بیاین منو ببینین

اینم یکی دیگه

اینم هست

 

از بس بوسم میکردن صورتمم جوش زده مامان سادات جونم میگه  اخه خیلی دوسم داشتن

همه بابایی مادر جون همهـــــــــــــــــــــــ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
17 اسفند 90 8:10
وای این تپلی خوردنی کیه . ماشاالله . خیلی نانازه .

-------------------------------------
این نازنینه دیگه مرسی مامانی درسا خوش اومدی

ریحانه جون
17 اسفند 90 9:30
سلام نازنین جون.. خیلی عکسات قشنگن...به خصوص عکس اول.. مثل یه فرشته کوچولو...

------------------------------------
سلام ریحانه جونی مرسی بوس بوس مرسی که اومدی

ilijoon
17 اسفند 90 15:53
سلام ناناز خاله خودمونيم اصولا ني ني ها وقتي به دنيا ميان زياد خوشگل نيستند ولي تو چرا انقدر نازي ؟؟؟دوستت دارم خيلي زياد

سلام دقیقا اونقد ناز بود موقع تولد که نگو من بهش میگفتم عروسک ببهشتی الان یکم پوست دخملمون گندمی شده