نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

نازنین جون

نانی و ظرف شستن

1391/11/4 11:58
435 بازدید
اشتراک گذاری

نانی خانوم به سختی دستشو دراز کرده مثه من یه لیوان دستش گرفته تا بشورتش..کمکش میکنم بعدشم شیر و میبندم دارم از اشپزخونه میام بیرون یهوییداد میزنه دبااااااااااا دبااااااااااامن خندم میگیره برمیگردم بلندشمیکنم شیر و باز میکنم میشونمش  روی پاهام تا طرفاشو بشوره اما بیخیال نمیشه صندلی براش نمیارم تا  یاد نگیره تا عادت  نکنه بعدم میرهسراغ کابینت بشقابا همه کاسه هارومیریزه بیرون روش یک بشقاب میوه خوری میزاره بعدم باز یه کاسه میچینه جلوی کابینت قلبمیبنه نیگاش میکنم غش غش میخنده اخمش میکنم بغض میکنه بهش میگم قربونت برم مامانقلب فدات شم میخنده

بچه ها چقدر دنیاشون قشنگه چقدر احساساتشون پاکه چقدر دوس داشتنین چقدر مهربونن چقدر پاکن چقدر شیرینن خدایا ممنونم از مهربونی مادر شدنم ممنونمقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
6 بهمن 91 11:33
خب دخملی ها هم عاشق کارای خونه هستن.
خدا کنه تا بزرگ میشن همینطور گااااااااااهی به مامان یه کمکی بکنن.


جدا همینطوره..همش دلشون میخواد تقلید کنن توی همه کارها
ستاره زندگی
9 بهمن 91 6:54



ilijoon
9 بهمن 91 14:06
واقعا دنياي اين فرشته كوچولوها زيباست


جدا همینطوره
ilijoon
9 بهمن 91 14:06
دست ناني جون درد نكنه كه به ماماني تو كارهاي خونه كمك ميكنه


خیلی کمک میکنه جاروبرقی خیلی کارا..
ilijoon
9 بهمن 91 14:07



مرسی مامانی مهربون