نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نازنین جون

ماه محرّم

1391/8/29 10:12
310 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دختر گلم بشم که اینروزها  بهش خیلی خیلی خوش میگذره  همش میریم مسجد کنار خونه  مادرجونیش همش اونجا همه هستن دخترعمه جونا دختر عموجونو همه هستن بهش کلی خوش میگذره تو مسجدم دخترم هزارماشا..الله خانومه میشینه به این صفحه بزرگ تصویر مداح پیش خانوماست نگاه میکنه و چشم میدوزه روی پرده نمایش گاهی هم شیطونی میکنه خوب راستی یه خبر خوش.. 

"مامانی"

عکسم که نداریم خوب گوشی مامانی خراب شده  ناراحت

سلام سلام

مامانی بزار خودم بگم بازمن  خوابیده بودم از فرصت استفاده کردیا خوب خبر خوش اینکه بابای  جونم از بیمارستان مرخص شد خب خوشحالم بابایی چند شب پیش به خاطر مشکوک بودن به خونریزی معده  و اینکه حالش بد بود تو بیمارستان بستری شده  بود امروز اومده خونه الانم رفته بیرون کارای مرخصیشو انجام بده بریم خونه مادرجونم

اخ باز من بیدار شدم مامانی بیامیخوام گریه کنم

"نازنین  جونی"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
14 آذر 91 11:07
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤