نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نازنین جون

بدون عنوان

1391/8/17 11:39
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیلوفرم..سلام مامان..

١٣ روز از تولدت میگذره و هنوز عکسهای تولدت به دستم نرسیده برای همین چیزی از چشنتولدت ننوشتم..از تزیینات خونه از خوش امدگوییها..از خونه که پر از بادکنکهای قرمز و صورتی بود.١٣وز گذشته مامانی انگار نوشتن بدون عکسای تو صفایی نداره..روز قشنگی بود مامان کلی مهمون  اخرش مامانی با کلی کاری که داشت یه کلاه شبیه تاج واست درست کرد خیلی بهت میومد کاشکی عکسات بود اونوقت میدیدین..راستی چند روزپیشم عید غدیربود بازم کلی مهمون داشتیم اخه مامان جون ساداتم یه عالمه مهمون داشت خیلیخوش گذشت و مامانی نون پنجره درست کرد یه عالمه به به اینقدر خوشمزه بود جای شما خالی من جای همتون خوردم وقتی مامانی داشت درست میکرد هی بشقاب میاوردم میگفتم من من..مامان جون ساداتم یکی درست میکرد یکی میزاشت  تو بشقاب واسه من  دیوونش کردم از بس گفتم من من حالا میایم همشو حسابی مینویسم..یه عالمه  حرف و سخن هم تولد هم عیدغدیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
17 آبان 91 12:11
ممنون عزیزم
ستاره زندگی
26 آبان 91 22:29
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن التماس دعا