نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نازنین جون

دوست دارم

1391/5/31 17:47
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

میخوامت ..با همه اذیت هات ..با همه جیش کردنات ..با همه کثیفیای امروز روی فرش

میخوامت نازنین ..میخوامت یعنی دوسِت دارم مامان .. کاشکی اسونتر جیشت رو خبر میکردی

خیلی حسته ام مامانی امروز خیلی.

الان خوابت برد میخوام سبزی پلو درست کنم ته چین سبزی پلو همون شوید باقله با گوشت

ابجوش داره میجوشه باید برم برنج و بریزم

راستی عصری میخوایم بریم باغ خاله جون اینا تازه باغ خریدن خیلی نزدیک شهر  اما خودشون ساکن تهران هستن  ..امروز قراره بریم اونجا شاید واسه  عصرونه  تو باغ   سالاد الویه درست کردم کلی کار دارم مامانی خوب بخوابی گُل ِ شیطون من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لعیا جون مامان
31 مرداد 91 14:36
جگری با اون موهات من شمارو لینک کردم با اجازه


مرسی ماهم شما رو لینک کردیم گلم


ستاره زندگی
31 مرداد 91 15:10
انشالله همیشه شاهد موفقیت هایش باشیدعزیزم


ممنون گلم هم چنین شما واسه دختر گلتون
ستاره زندگی
31 مرداد 91 15:11
به به نازنین جون میخوای بری باغ
خوش بگذره



نه خاله جون نرفتیم اخه مهمون واسمون اومد
مارال جون
2 شهریور 91 2:38
آخی چه خوابی رفته فرشته کوچولوی ما. مامان نازنین جون ببخش اگه یکم دیرمیام آخه من بیشتر توی facebookam .اگه شما همفیس بوک داری اونجا همو ببینیم.


خیلی اهل فیس بوک نیستم البته الان فیلتر شکن هم ندارم شارج گرفتم حتما میام پیشت گلم مرسی
ilijoon
2 شهریور 91 17:02
خوابهاي خوش ببيني نازنين جون


X
ilijoon
2 شهریور 91 17:03
آخييييي بيچاره ماماني داشتيم نازنين جون خوب يه كمي كمك ماماني كن


خب بلد نیستم که همه چیو خراب میکنم
ilijoon
2 شهریور 91 17:03
به به باغ حتما خيلي خوش ميگذره هميشه خوش باشي عزيزم


مرسی خاله جونی
ilijoon
2 شهریور 91 17:04
خودمونيم خيلي با مزه شدي موهاتو كوتاه كردي دوستت دارم عزيزم


X